neděle 10. března 2013

New in

Dnes je neděle a já vstávala už v 8:00 (nevídané!!!) a proto se dnešek zdá opravdu dlouhý. Neuvěřitelné, jak čas ubíhá pomaleji, když ho máte víc a ráno si přivstanete. Vždy jsem byla zvyklá vstávat tak po 11 a strašně jsem se divila, že za chviličku už bylo 16:00. Dnes ale ne. Mám pocit, že dnešní den užívám naplno tak, jak se to má :).

Po obědě jsem tedy zašla na chvíli do města, pokoukat po obchodech a i po nějaké kosmetice. Koupila jsem oboje - oblečení i kosmetiku. Oblečení dodám někdy jindy, ale kosmetiku jsem už nafotila. Nekupovala jsem toho moc. Naschvál. Jakmile jsem totiž přišla do drogerie, zachvátilo mě "něco" a to mi říkalo, ať vezmu košík a celý ho naplním. Byla jsem opravdu jako v tranzu :D. Košík jsem si nevzala, abych si toho nemohla nabrat tolik a hodněkrát jsem musela vracet produkty, které jsem už měla v ruce a pořádně se rozmýšlet :D. Zabralo mi to sice více času, ale díky tomuto třídění jsem neutratila majlant :D.

Co jsem si tedy koupila?


Všechny věci jsou od Essence, nechtěla jsem zbytečně investovat, protože mám doma spoustu kosmetiky a není nic, co bych vyloženě nutně potřebovala :D.




Mono oční stíny, taková klasika. Mám už od nich spoustu jiných barev, které celkem obstojně drží (hlavně černá), ne ovšem celý den. A právě tyto světlé barvy, jako je bílá, stříbrná, meruňková mi přijdou, že drží nejméně. Já je tedy pravidelně poupravuji. Možná by s bází držely lépe, ale nemám vyzkoušené. 



O výdrži těchto tužek se toho také nedá moc říct, ale co, já už jsem prostě taková, na levné věci mě děsně užije a tak mi nevadí brát si tužky sebou a víckrát za den poupravit, naopak si to užívám a přijdu si vždy o něco hezčí :). Navíc tahle stála asi jen 30 korun ;)


Essence lesk na rty XXL shine odstín 022 Nude Kiss. Má klasický aplikátor a o trošinku tmavší barvu než na fotce. Přidávám fotku mých rtů bez lesku a s ním. Opět fotky trochu zkreslují, mé rty s leskem jsou tady také o odstín tmavší. Lesk je opravdu přirozený, vidíte, že nedodává žádnou hodně viditelnou barvu, což já mám ráda, výrazné barvy mi nesluší.



Co vy a značka Essence, nakupujete u ní rády?

V drogerii jsem ještě ulovila tyto dva produkty:


Balea sprchový gel (Pflege Dusche - Kirsch und Mandelduft), jehož vůně je naprosto okouzlující a višně jsou cítit všude kolem. Kdybych měla nějakou vlastní kosmetickou značku, vyrobila bych parfém, který voní přesně jako tenhle sprochový gel, není totiž nic hezčího a kluci by ho milovali určitě víc, než kořeněné vůně, které nám nabízí parfumerie!

Dalším produktem je Balea Pures Volume Spulung, což je balzám na vlasy, který jim mám dodat objem. Na tuto Spulung řadu jsem nedávno četla skvělou recenzi, tak uvidíme, jak bude působit na mých vlasech. Kromě objemu slibuje také hydrataci, posílení a zhuštění vlasů. A to by se mi moooc líbilo :).


1 komentář:

  1. Taky zbožňuju ty "makronkové" sprcháče z Baley, voní skvěle!
    Koukni když tak ke mě, začínám stejně jako ty :-)
    violetswan.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat