neděle 17. března 2013

Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h

Tak a dnes tu máme jeden make-up. Mám docela problém na sebe nějaký pořádný sehnat, protože mám za prvé velmi citlivou pleť a spousta věcí jí nesedne, za druhé mám aknózní pleť a za třetí, když se odlíčím, moje barva pleti je hoodně zvláštní, ale spíš červená. Jak už jsem psala, trpím na akné, na červené skrvnky, také mám na obličeji miniaturní jizvičky, které mi zbyly z dob, kdy jsem trpěla opravdu těžkým akné, takže je vlastně dost těžké určit můj odstín pleti, ale make upy se snažím vybírat světlé.


Na tento make-up byla asi před 2 měsíci sleva, tak jsem si řekla (bez jakéhokoli předchozího studování co umí a co ne), že ho vyzkouším.
Představuji Vám Catrice photo finish liquid foundation 18h.

Co o něm píší na oficiálních stránkách Catrice a jaké mají odstíny?


Make-up mi má zajistit jemnou a jakoby zretušovanou pleť až 18 hodin a díky tomu, že neobsahuje žádné složky s olejem má být ještě lepší.


Takto vypadá jejich nejsvětlejší odstín Sand Beige a už nyní je vidět, že to nebude nic pro úplné bledulky. Konzistence je tužší, na pleti se roztírá rukou docela dobře (čili normálně, nic, co by se dalo vytknout), štětcem a trochu lépe.


Balení je skleněné a průhledné, což oceňuji, přesně víte, kolik zboží vám zbývá.


Balení má také skvělou pumpičku, další body nahoru.

Celkově se mi s tímto make-upem pracuje dobře. Není nijak výrazně aromatizovaný a dá se docela dobře vrstvit a nevytváří efekt masky. Neměla jsem možnost ho vyzkoušet celých 18 hodin, ale jeho výdrž je opravdu solidní, nikde se nerozmazává a celkem dobře odolává i otěru. Používám ho většinou když jdu někam večer a neoranžoví. A jelikož je bez olejů, neleskne se mi po něm pleť!

Minus bych dala za to, že maličko zvýrazňuje suchá místa na kůži, ale zas si nemyslím, že by to byla chyba make-upu, stačí se pořádně namazat hydratačním krémem a o pleť se trochu starat a suchá místa jsou pryč :D.
Na svoji pleť potřebuju docela velké krytí, ale co si budem povídat, když má člověk mega akné, žádný make up ho nezachrání a kdyby přeci jenom ano, určitě by to vypadalo strašně nepřirozeně. Proto beru všechny patlátka na obličej s rezervou a s vědomím, že vždy bude moje akné vidět.
Krytí u tohotu make upu je solidní, není vysoké, spíš vyšší střední. Pořídila jsem fotky, které mluví za vše.

První fotka: hydratační krém, make up Catrice, pudr. Druhá fotka: nenalíčená

Jsem s make-upem spokojená, plní to co má a hlavně nijak nedráždí moji citlivou pleť :).

1 komentář:

  1. nezkoušela jsem ho, ale nevypadá špatně:) a taky jsem mívala takové a akné, nejsi v tom sama!:-D

    OdpovědětVymazat