čtvrtek 14. března 2013

The Perks of Being a Wallflower

Jsem filmová. Opravdu. Miluju filmy, hlavně ty dobré samozřejmě (:D), kterých je ale pomálu. Před pár dny jsem ale shlédla jeden, který se podle mě mezi ty dobré zařadit dá a to je film s názvem "The Perks of being a Wallflower". Hlavní role hraje úžasná Emma Watson, kterou jsem odsuzovala za to, jak radikálně zkrátila své vlasy, ale v tomto filmu je opravdu krásná, dále Logan Lerman, který je prostě ťuťu a Ezra Miller, kterého jsem viděla poprvé, který si zde zahrál roli gaye a je taky moc dobrý :).

Obsah si zase můžete najít na internetu, je zbytečné to sem psát :).





Na CSFD je film hodnocen 84 procenty, což je opravdu hodně :D. 84 procent mívají opravdu dobré kvalitní filmy, většinou to jsou ty starší, takže bych tomuto filmu hned ze začátku tolik procent nedala, ale budiž :).

Tato věc se opravdu povedla. Je to teenagerovské prostředí, tudíž něco pro mě, je mi jasné, že dospělé by to asi moc nebavilo. Je zde ukázán život takový, jaký je a to se mi líbí. Žádné klišé nebo přeslazené scény :).
Film už jsem viděla dohromady 3x za necelých 10 dní :D. Líbí se i mému bratranci, kterému už bude 24, takže určitě je to film i pro kluky. I když je dost možné, že on na něj kouká jen proto, že tajně miluje Emu :D.

Film mám stažený z uloz.to, kde je pouze v angličtině. Já titulky mám, stažené dodatečně, ráda bych vám je sem dala, ale nejde mi to. Každopádně pokud jste tak nějak přiměřeně dobří v angličtině, titulky nebudete potřebovat. Opravdu. Já jsem takový průměrný angličtinář a rozuměla jsem víceméně všechno, nejsou zde žádná dlouhá souvětí, není tu ani moc idiomů, tudíž se to dá a mnohem lépe to zní :).



Určitě také nesmím zapomenou na výbornou hudbu, která provází celý příběh. Tohle je ten správný způsob, jak naučit, promiňte, malé parchanty (:D) poslouchat dobrou muziku. Natočit teen film a nacpat do něj co největší pecky. Já sama už mám stažený celý cca 45 minutový soundtrack, i když mnoho songů už jsem znala dřív.



Ema je nádherná, výrazné oči a úžasná postava, je to tak trochu můj idol a už brzy se objeví i v dalším úplně novém filmu, ale to se nechte překvapit :).

Kdybych měla o filmu The Perks of Being a Wallflower napsat jen něco krátkého a shrnout to, napsala bych asi toto: Velmi povedený snímek, citlivě líčící životy mladých lidí, kteří se musí vypořádat s nejedním těžkým osobním problémem. Skvělé herecké výkony a hudba pouze přidávají na kvalitě toho filmu.

1 komentář: