neděle 10. března 2013

Balea Anti-Pickel Tagesfluid


Už je to dlouho, co jsem si tento výrobek koupila. Neměla jsem co dělat a proto jsem zapátrala do drogerie DM a tam mě napadlo, že vlastně nemám žádné mazátko na pleť (kromě samých make-upů a všeho možného). 
Měla jsem hodně naspěch, takže jsem bezmyšlenkovitě sáhla po něčem levném, co mělo celkem obstojný obal (celá já).
Po pár dnech jsem tuto věcičku vytáhla z tašky a podívala se na ní blíže. Hned první, co mě naštvalo bylo, že  ať jsem hledala jak jsem hledala, nenašla jsem na obalu jediné české slovo. Tudíž kdo neovládá němčinu se prostě nedozví, co tenhle fluid umí, co slibuje, jaký má být výsledek. Avšak i méně zkušení jedinci, co nerozumí v němčině ani slovíčko zjistí, že fluid obsahuje zinek a kyselinu salicylovou, která je moc dobrá na akné. Toho jsem se chytla, protože moje pleť opravdu akné trpí už od nějakých 12 a pořád ne a ne se toho zbavit (asi mě to bude provázet už celý život). Podle obrázku také zjistíte, že to má vytahovat černé tečky.


Sice je napsáno, že je to TAGESFLUID, což chápu jako denní, ale konzistence mi přišla hodně tekutá a mastnější a já mám sama o sobě pleť mastnou, takže jsem fluid nechala působit přes noc. ALE. Žádný výsledek se nedostavil. Zkoušela jsem to ještě asi týden a pak se mi objevily na nose ve velmi hojném počtu černé tečky. A taky na bradě. Vím, že se to nemá, ale pokusila jsem je hygienicky vymáčknout. Šlo to jako po másle, ale tento postup se mi moc nelíbil, tak jsem to vzala peelingem. Takhle jsem fluid používala další 3 týdny a pak mě to omrzelo. 

Otravovala mě divná vůně, ale také to, že vylézaly nejen černé tečky, ale objevovalo se mi i spousta bílých pupínků, které se mi dříve objevily jen málokdy. Pleť jsem měla neustále mastnou a s akné mi to opravdu nepomohlo. Nemůžu říct, že by se mi pleť nějak rapidně zhoršila, když jsem fluid přestala používat, vše se vrátila do normálu, bíle pupínky se omezily na minimum a černé tečky byly prostě jen...už zase černými tečkami, na které trpí většina z nás, ale mě nijak moc neotravují.



Závěrem:
Klady? Já Vám ani nevím. Rozhodně to vytáhne černé tečky. Ale že by se jejich tvorba omezila to opravdu ne. Na druhou stranu není to nijak agresivní a myslím, že Vám to žádnou paseku s pletí neudělá, pokud se rozhodnete vyzkoušet (mám opravdu citlivou pleť, dejte na mě). Já bych ale raději příště investovala do nějakého pořádného krému :).



Žádné komentáře:

Okomentovat