úterý 19. března 2013

Péče o nehty

Skoro rok jsem teď nosila gelové nehty, vyhovovalo mi to, že se o ně víceméně nemusím nijak starat a jen si občas dát pozor na nějakou činnost. Ale poslední dobou jsem měla s gelem problémy, pořád se mi odchlipova a nehty byly už po týdnu ošklivé. Rozhodla jsem se tedy, že si je nechám sundat.
Všude od svého okolí jsem slyšela, jaké pak nehty budou hnusné a zničené a že se mi to nebude líbit a nakonec se k gelovým zase vrátím. Tyhle řeči mě opravdu štvaly.
Za prvé, pokud si někdo nechá sundat gel z nehtů, budou sice méně lesklé, ale to "poničené" není zničení, nýbrž pouhé zbroušení gelu z nehtu. Tato obroušená část Vám za krátkou dobu odroste a nezbydou op ní žádné stopy.
Za druhé to, že někdo někdy viděl někoho se sundanými gelovými nehty a ty byly ošklivé, neznamená to, že by to tak muselo být u každého. Vše je jenom otázkou péče.



Jaké máš nehty? O nehty jsem vždy pečovala, proto jsem s nimi nikdy neměla žádný výrazný problém, ale vím, že jsou měkké a proto musím dávat pozor na to, co dělám, protože když někde narazím, nehet praskne a nebo se ohne a já ho musím tedy kleštičkami úplně zkrátit.

Jak tedy o nehty pečuji já?

DOPLNĚK STRAVY
Tento užívám já i moje mamka a musím říct, že mám dobrý stav nehtů. Žádné třepení, rychle rostou a musím říct, že statečně odolávají i nárazům a tudíž mi vydrží hezky dlouhé. Přípravek se jmenuje Biosil, teď si přesně nevzpomenu na cenu, ale přes 100 korun určitě nepůjdete. Má také pozitivně působit na vlasy a akné, na vlasech žádné změny nepozoruji (pořád rostou pomalu a lámou se), ale na pleti ano. Sice to není žádný zázrak, ale pleť mám hezčí a netvoří se mi tolik akné. (Omlouvám se, že nemám vlastní fotku)

Biosil

PÉČE
Existuje mnoho různých vodiček a patlátek na nehty, ať už z lékárny, nebo z drogerie. Já mám asi tu nejobyčejnější péči, kterou v drogerii můžete najít, ale funguje skvěle!! Jedná se o dvoufázovou péči na nehty s vitaminem E a calciem od Miss Sporty. Slouží jako péče, ale i jako podkladový lak, vyplní všechny rýhy, které se na nehtech čas od času tvoří a také odolává otloukání nehtů. Musim říct, že sama cítím, jak jsou nehty tvrdší a pevnější.


ČIRÝ LAK
Sice dvoufázová péče slouží i jako podkladový lak, ale pokud chcete mít nehty opravdu pevné a máte je zesláblé, ať už od narození a nebo důsledkem právě sundaných gelových nehtů, určitě používejte i průhledný lak. Já mám nyní teď ten od Essence a jako ano, plní svoji funkci, ale moc Vám ho nedoporučuji. Poměrně dlouho schne a když už si myslíte, že je uschlý, někde se otřete, stejně se Vám udělá jakási mapka na nehtu. Na druhou stranku se zase neloupe a má široký aplikátor, což je asi ta nejvíc praktická věc..Ale stejně si příště pořídím už jiný. A dávám rovnou dvě vrstvy.


BAREVNÝ LAK
Mám křiklavě růžový od Miss Sporty a dávám hoodně vrstev. Tak 3-5. Proč? Za prvé mě lakování nehtů děsně baví a zabavím se tím pokaždé, když se nudím. Za druhé, pokud je to lak kvalitní a neloupe se a tudíž si můžete dovolit víc vrstev, jsou to body nahoru pro váš nehet, který díky tomu bude mnohem pevnější. Tento lak je dobrý - široký aplikátor, sytá barva, ale zase, dlouho schne. A také by se určitě dal koupit barevný lak s nějakým vitaminem dodatečně pro Vaše nehty. Mě ovšem tenhle slouží dobře a navíc měním barvy na nehtech často a miluju nakupování laků, takže pro mě osobně je zbytečné investovat do drahých laků, které stejně použiji např pouze 3x. Vždy je pak rozdávám nebo měním s kamarádkami.


A tady vidíte mé nehty pouhý den po sundání těch gelových. (Ano, délka je moje, toto jsou moje vlastní nehty).


Nosím nehty ještě delší, ale bylo mi doporučeno si je teď nechat chvíli kratší, tak budiž.

Po nanesení barevného laku znovu přetírám průhledným a taky cca 2 vrstvami. Takto upravené mi nehty vydrží cca 4-7 dní bez jakékoli úpravy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat